Viru-Jaagupi rahvarõivad



 Kui minu blogi vanemaid postitusi lugeda siis leiate nende riiete sünniloo. Alguses tuli minu juurde ainult väga määrdunud ja pooleldi tikitud käistepiht. Pesin tikandi puhtaks, tikkisin valmis ja õmblesin käisteks. Juurde tegin Uljaste niplispitsi sest arvasin käiseid Viru-Nigula omaks. Paar kuud tagasi leidis ema mulle kappidest ka kaks seelikukupongi. Teine neist oli Viru-Jaagupi. Ema ja memmega rääkides tuligi siis välja et tegemist on minu jaoks plaanitud rõivastega ja käised käivadki selle juurde. Kohe sain ka aru et see komplekt tuleb kohe lõpuni teha ja üle anda mu vennatütrele kes on praegu täpselt sama vana kui mina olin siis kui ema neid käiseid tikkis. Mõeldud tehtud, õmblesin seeliku valmis üheistumisega nagu Kihnu memmed teevad. Seelik-käised kaasa, alussärk ja seelik olid ka olemas ja Tartu minnes sai asjad neiule üle antud. Vanaema leidis oma kappidest vöö ka üles mis siia käib. Pärja tegin ka, kodus leiduvatest materjalidest. Selline siis.

Lisa kommentaar

