Veel seelikuid 

ema oli meie Eesti kodus kappe koristanud ja tõi mulle üllatuse. Mustjala laste seeliku ja Viru-Jaagupi seelikukupongi. Mustjala seelik oli minul kui olin väike ja olengi mõelnud et kuhu see on kyll jäänud. Näe kapis oli.


Mustjala on plekiline ja peab mõtlema mis sellega teha. Viru-jaagup pole valmis tehtud (ainult toot on küljes ühest servast ) ja on puhas aga mõned nõrgemad kohad paistavad olevat.

Nyyd on siis selge miks ema Viru Jaagupi käiseid tikkis. Käised olemas, seelik olemas ainult vöö on puudu. Sellest tuleb mu vennatütrele komplekt.

Mõlemad seelikud on mu memme kootud.

One thought on “Veel seelikuid 

  1. Pingback: Mustajala seelik lapsele | Minu triibuseelik

Lisa kommentaar

