Hargla juttu

Hargla särgi kohta, no mis ma oskan öelda. Ma ikka ei ole rahul sellega. Alguses oli liiga kitsad kätised, no nüüd on siis liiga laiad. Kui panna nööbid, mitte sõltused, oleks vist isegi päris kena aga mitte autentne. Samas see Hargla pole mul ju üldse autentne. Ka pole ma rahul põllekangaga ja tanule peaks panema laiema tüllpitsi. Aga samas kui ma nädalavahetusel Hargla komplekti selga ajasin, ja riidetükki põlleks proovisin siis tundus ikkagi täitsa lahe. Aga ma pean ütlema et mul on sellest Hargla särgi õmblemisest nii kopp ees! Mina rumala peaga ajasin särgile veel hameosa ka külge ka ja nüüd on ta selline hiiglama suur-lai lahmakas ja vastik õmmelda. Ja tundub et kangas (Austen, Eurokangast) on vastikult torkiv ka. Nüüd kui kätised küljes luban endale muude asjadega ka tegeleda. Eile tegin paela seeliku alla, sellest siis täpsemat juttu hiljem.

Hargla plaan:

  • seelikule pael alla
  • uus põllekangas
  • lindid põllele
  • lint tanule
  • lint särgikaelusesse
  • nööbid, nööpaugud kätistele
  • helmestele lukud
  • vöö

Ei tea. Niimoodi mõeldes ma vist teen nii et põlle ei hakka tegema vaid otsin parema kanga. Jupikaupa ostan vajalikud asjad juurde ja siis teen neid aga intensiivselt ei tegele Hargla komplektiga. Hing ihkab juba kududa kevadel pooleli jäänud norra kampsunit. Teen seeliku korda ja siis panen Hargla kappi ootama mõneks ajaks.

Lisa kommentaar

