Seelikujuttu

Keegi ei viitsi enam mu rahvariidejuttu kuulata niiet otsustasin teha blogi. Vähemalt saan endale märkmed tehtud.

IMG_1448.JPG

Viru-Nigula seelik ja käised. Vöö ei kuulu komplekti!

See siis on minu rahvariide komplekt mille teinud minu memm. Viru-Nigula neiu komplekt, Kaarma-Voolmaa 1981 aasta rahvariide raamatu järgi tehtud. Seelik ja vöö on memme kootud, ja käised on ka tema tehtud. Komplekt on tehtud minu emale kunagi arvatavasti kaheksakümnendate lõpus.

Mul on teine seelik ka, sellel on ülemises servas lai pruun kumm ja seelik pole päris rahvariideseeliku mõõtu. Selle on ka memm teinud, mulle niisama trööpamiseks kui ma noorpõlves olin hirmus etnograafiafänn ja imelik noor kes triibuseelikuga koolis käis.

Lisatud: Pildil olev vöö ei ole Viru-Nigula vöö! See on Tartu-Maarja vöö!

Lisa kommentaar

